.
Administrator
(Koncepcja, pomysł i opracowanie Rycha Brzezińskiego)
Orkowie nie przywiązują wagi do tygodni, miesięcy i innych form liczenia czasu, które są powszechnie stosowane wśród pozostałych, bardziej cywilizowanych i inteligentnych ras. Ich chronologia polega na niżej wymienionych okresach:
- Czas Pazura (od początkowych walk między zielonoskórymi rasami do utworzenia Hordy) - Reghar Wielki Pazur
- Czas Kamienia (od utworzenia Hordy do sojuszu z ludami podziemia) - Ghortekh Czarny Kamień
- Czas Topora (od sojuszu z ludami podziemia do bitwy pod Matharnią) - Zubar Krwawy Topór
- Czas Młota (od bitwy pod Matharnią do końca wojny z dzikimi ludźmi) - Oghar Ciężki Młot
- Czas Pioruna (od okresu względnego pokoju do wojny wewnątrz Hordy) - Svarg Piorunoręki
- Czas Ognia (od wojny wewnątrz Hordy do jej rozpadu) - Malukh Ogniowładca
- Czas Kłótni (od rozpadu Hordy do kolejnej wojny między zielonoskórymi rasami) - Ghrug Kłótliwy
- Czas Zła (od początku II wojny zielonoskórych do odbudowy Hordy) - Ghbur Złośliwy
- Czas Zniszczenia (od odbudowy Hordy do zniszczenia małych ludzkich królestw na dalekim południu) - Zaghroh Niszczyciel
- Czas Odnowy (od zajęcia południowych terenów do dnia dzisiejszego) - Reghar Wielki Odnawiacz
Offline